آیا مس ارزش سرمایه گذاری دارد؟

آیا مس ارزش سرمایه گذاری دارد؟

آیا مس ارزش سرمایه گذاری دارد؟

استفاده از فلز مس تاریخچه ی هزار ساله دارد.در گذشته از مس برای ضد عفونی کردن آب استفاده میکردن.استفاده از مس برای تولید ظروف هم سابقه ی هزار ساله دارد.اما با شروع تغییراتی در صنعت که به انقلاب صنعتی معروف است استفاده از مس رشد صعودی شدیدی داشت.به همین دلیل سرمایه گذاری در صنعت فلزات رهبر تمام سرمایه گذاری های دنیا شناخته شده است.زیرا برای تولید انرژی برق، انتقال برق،انتقال اطلاعات، لوازم الکتریکی و…. تماما نیازمند مس  و فلزات دیگر است. به همین دلیل سرمایه گذاری در مس همیشه در تاریخ سودآور و محبوب بوده است.

در دهه های اخیر سرمایه گذاری در مس هجوم بی سابقه ای داشت.به گزارش David Lilley   مختصص و سرمایه گذار مس، معتقد است سرمایه گذاری در مس امن ترین سرمایه گذاری در بین بازار های دیگر است و در بحران کرونا که اکثر بازار ها رکود اقتصادی داشتند مانند طلا و نفت مس همچنان افزایش قیمت داشته است.

پس از رکود اقتصادی در سال 2008 ، مس با صعود سریع خود همه را شگفت زده کرد – که به دلیل برنامه ذخیره سازی چین این قیمت های بی سابقه را تجربه کردیم.

در سال 2021 واردات مس به کشورش را 40 % افزایش داده است.اعتصاب کارگران معادن مس در چین و کاهش استخراج مس از معدن و همچنین افزایش نیاز فلز مس باعث شده قیمت مس افزایش بی سابقه ای داشته باشد.

پس نتیجه میگیریم فلز مس بهترین بازار برای سرمایه گذاری است.

قیمت کیلویی مس امروز با فردا متفاوت است. برای سود بیشتر هر چقدر زودتر اقدام کنید بهتر است. در مسنجان امکان خرید مس خام به صورت جزئی امکان پذیر نیست ولی اگر مقدار بالا میخواهید میتوانید از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید. قیمت مس کیلویی سال ۱۴۰۰ برعکس بازار های جهانی دیگر مانند طلا کاهش قیمت نداشته است. قیمت شمش مس را میتوانید با سرچ گوگل پیدا کنید.

چگونه در بازار مس سرمایه گذاری کنیم؟

یکی از راه های سرمایه گذاری در مس ، خرید ظروف مسی است.سرمایه گذاری در این حوزه فوایدی دارد که در ادامه خواهیم گفت.برعکس خریدن طلا که امکان گم شدن یا دزدیده شدن و یا کاهش قیمت جهانی طلا دارد خرید ظروف مسی با توجه به این که سرمایه گذاری ارزشمندی محسوب میشود .ولی این مشکلات را به هیچ عنوان ندارد.ظروف مسی در واقع مانند جواهر هر خانه و دکوراسیون هر منزلی است.جدا از این که خود فلز مس افزایش قیمت دارد ظروف مسی به دلیل اینکه ساخته دست هنرمندان است . برای ساختن آن ها زمان ، هنر، سلیقه، احساسات آن هنرمند صرف شده است هیچوقت از هزینه آن کاسته نمیشود. خرید و فروش مس دست دوم از قدیم در بین ایرانیان محبوب بوده است.

کدام یکی از لوازم منزل در صورت استفاده ، در چند سال بعد به قیمت بیشتری از زمان خرید میتواند به فروش برسد به غیر از ظروف مسی ؟

ما به عروس و دامادان جوان که میخواهند زندگی جدیدی برای خود بسازند برای اینکه ارزش سرمایه خود را از دست ندهند .پیشنهاد میکنیم  ظروف مسی را برای آشپزخانه ی خود انتخاب کنند.با این انتخاب گزیده و عالی زندگیشان را هوشمندانه آغاز کنند. قیمت مس دست دوم در مواقعی حتی از قیمت خرید هم بالا تر میشود. قیمت انواع مس را میتوانید در فروشگاه ظروف مسی مسنجان مشاهده کنید.

برای خرید ظروف مسی باید به جای معتبری مراجعه کرد تا ظروفی با خلوص کم و ترکیب از فلزات دیگر و یا تقلبی خریداری نشود.

مسنجان یکی از فروشگاه های معتبر با نیم قرن سابقه تولید و فروش محصولات مسی بهترین انتخاب برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی میباشد.

برای خرید و مشاهده ی ظروف مسی مسنجان با گارانتی اصالت کالا به فروشگاه مسنجان مراجعه کنید و خریدی با خیال آسوده داشته باشید.

برای مشاهده ی رضایت مشتریان عزیزمان میتوانید به پیج اینستاگرام مسنجان مراجعه کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله به این سوال که آیا مس ارزش سرمایه گذاری دارد؟ پاسخ جامعی یافته باشید و سرمایه گذاری پر سودی داشته باشید

 

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.