ارسال ظروف مسی به خارج از کشور صادرات ظروف مسی

ارسال ظروف مسی به خارج از کشور

ارسال ظروف مسی به خارج از کشور صادرات ظروف مسی

در سال های اخیر دانشمندان دنیا متوجه فواید ظروف مسی شده اند.به همین جهت نیاز دنیا برای ظروف مسی افزایش داشته است. در گذشته ایران و کشور های محدودی تنها عرضه کننده ظروف مسی در دنیا بودند.اما در سال های اخیر رقیب هایی برای تولید کننده های داخلی در بازار جهانی ظروف مسی وارد شدند. به طور مثال ظروف مسی چینی یکی از این رقیب ها هستند. اما تفاوت های بارزی بین ظروف مسی ایرانی و بلاخص زنجان با ظروف مسی چینی و دیگر کشور ها وجود دارد. مثلا مقدار خلوص مس ، ضخامت ظروف مسی و کیفیت ساخت این ظروف مسی خارجی به شکل واضحی کم تر است.

یکی از کشور های مناسب صادرات ظروف مسی ترکیه است. صادرات محصولات مسی یکی از پردرآمد ترین شغل هاست. ظروف مسی در کل دنیا بسیار محبوب است و هر روز به محبوبیت آن اضافه میشود. زیرا ظروف مسی فرسوده نمیشود و از قیمت آن کاسته نمیشود.  صادرات ظروف مسی به دلیل وجود معادن مس در ایران و نیروی کار ارزان نسبت به کشور های دیگر میتواند سود بالایی برای صادر کننده داشته باشد. فواید مس برای سلامتی و استفاده های صنعتی آن باعث شده قیمت مس هر روز افزایش یابد. صادرات صنایع دستی مسی برای اقتصاد ایران بسیار کمک کننده است و به کسب و کار های کوچک کمک شایانی میکند.

برای تجارت در حوزه مس بهتر آن است که به کشور های دور تر مانند آمریکا و اروپا هم توجه کنیم و فقط به کشور های همسایه قانع نباشیم.

ظروف مسی فوایدی دارد که میتوانید در این صفحه ملاحظه کنید.

ارسال ظروف مسی به خارج از کشور
خرید ظروف مسی از ایران یکی از بهترین انتخاب ها میباشد. زیرا کیفیت ساخت ، ضخامت مس و… عالی است. و یک موضوع مهم این است که یه دلیل بالا بودن قیمت دلار در ایران هزینه ی تمام شده برای مشتری حتی با وجود هزینه ی پست کم تر است و به همین دلیل انتخابی هوشمندانه تر میباشد.

تیم مسنجان با مدیریت اقای موسوی این امکان را برای مشتری های عزیز مسنجان ایجاد کرده.تا با حداقل هزینه توانایی ارسال ظروف مسی به خارج از کشور را داشته باشند. همچنین در اکثر کشور ها صرافی معتمد را میشناسیم که به راحتی بتوانید هزینه را پرداخت کنید.

هزینه ارسال ظروف مسی به خارج از کشور به نسبت سفارش ها متغیر است.اما به طور متوسط هزینه ی پست هر کارتن (تقریبا ده کیلو) 2500 میباشد.

همچنین بسته بندی ظروف مسی در مسنجان نه تنها برای خارج کشور بلکه برای داخل کشور هم پروسه ی هیجان انگیزی دارد. بسته بندی سفارشات با استفاده از کارتن های مستحکمی انجام میشود.در داخل کارتن از چند لایه نایلون حباب دار استفاده میشود. و برای جلوگیری از ضربه خوردن داخل کارتن هم مقوای کرافت (مخصوص کارتن) استفاده میشود. به همین دلیل هزینه ی تمام شده ی بسته بندی در اکثر مواقع برای ما بسیار زیاد میشود.اما این بسته بندی تاثیر چشمگیری در وزن ارسالی نخواهد داشت.

ارسال ظروف مسی به خارج از کشور

ارسال ظروف مسی به کدام کشور ها امکان پذیر است؟

ما در 10 سال فروش اینترنتیمان تجربه ارسال ظروف مسی به سیبری، امریکا، سوییس و تمام کشور های جهان را با پست داشته ایم. بیشترین ارسال ظروف مسی به خارج از کشور، به کشور های امریکا، آلمان،انگلیس و کانادا بوده است. خرید ظروف مسی از ایران همچنین به اقتصاد کشور هم کمک میکند. جوانان بسیاری در تولیدی ها و شرکت های صادر کننده ظروف مسی مشغول فعالیت میباشند.

 

در پنج سال اخیر واردات ظروف مسی در کل دنیا 7 درصد افزایش داشته است. به همین جهت قیمت مس هم سیر صعودی داشته است. و پیشبینی میشود همین سیر صعودی ادامه داشته باشد. و ارزش مالی مس روز به روز بیشتر شود.

داشتن کارت بازرگانی برای صادرات هر محصولی از ایران به خارج از کشور الزامی است.برای صدور کارت بازرگانی باید سه سال سابقه فعالیت تجاری و تولیدی داشته باشید. پرداخت عوارض هم برای کشور صادر کننده و هم وارد کننده وجود دارد. اما به نسبت کشور های دخیل در این امر هزینه های آن متفاوت است.

محبوب ترین ظروف مسی صادراتی:

قابلمه

سرویس های پذیرایی

دیس های پلو

سماور

کتری و قوری و …

که تمام این ها در فروشگاه مسنجان وجود دارد.

خریدی با خیال آسوده و ارزشمند را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.