از این پس منزل خود را با ظروف مسی تزئین نمایید

از این پس منزل خود را با ظروف مسی تزئین نمایید

از این پس منزل خود را با ظروف مسی تزئین نمایید……

همه خانواده های ایرانی طمع غذای لذیذ پخته شده در ظروف مسی را چشیده اند. مادر بزرگانمان چه غذاهایی که در دیگچه های مسی نپخته اند و چه مهمانی هایی که با این ظروف به خوشی تمام نشده است.

عطر خوش و دلبر غذا های آن دوران هنوز که هنوز در مشاممان باقی مانده است. هنوز در خاطرمان هست که چه غذاهای خوش طمع و رنگ و لعابی در دوران کودکی مان برایمان خاطره ساز شد .

اما امروزه هنوز هم مانند این این بیت از شعر مولانا که می فرماید: ( هرکسی دور ماند از اصل خویش / بازجوید روزگار وصل خویش) به اصل خومان باز گشته و مشتاق ظروف مسی شده ایم .

امروزه به دلیل جذابیت و خوش نقش و نگار بودن ظروف مسی فارق از فواید بسیار مس خانواده ها در پی خرید این ظروف هستند.

مردم میل بر این دارند که ظروف مسی را در طرح ها و تنوع گوناگون وارد جریان زندگی خویش کنند. به همین دلیل خرید ظروف مسی نسبت به قبل چندین برابر شده است.

چرا باید از ظروف مسی استفاده نماییم؟

به گفته کارشاناسان کمبود مس در بدن یکی از عمده دلایل ویژگی مشترک افراد مبتلا به تروئید است .

چنان که این شرایط بیشتر در بین افرادی که پرکاری تروئید دارند شایع است و همچنین افراد مبتلا به کم کاری تروئید نیز ممکن است با کمبود مس مواجه باشند.

برای مثال هنگامی که آب در یک ظرف مسی برای مدتی باقی می ماند، یون مس به آرامی با آب مخلوط شده و مزایای خوبی به آن می بخشد.

نکته مثبت و خوب درباره این آب این است که هرگز حالت ماندگی ببه خود نمی گیرد از این می توان برای بلند مدت آب را در ظروف مسی نگهداری نمود.

انواع ظروف مسی شیک و زیبا (از این پس منزل خود را با ظروف مسی تزئین نمایید)

امروزه ظروف مسی در طرح های مختلف تولید شده و معماران و طراحان فضای داخلی منزل از مس برای ایجاد دکوراسیون جذاب و زیبا استفاده می نمایند. مانند مجسمه و گلدان و کشکول و لوستر و ساعت و….

ظروف مسی دو جنبه بی نظیر کاربردی و تزئینی دارند. برای مثال دیگچه مسی که در زمان های قدیم تر تولید می شده امروز هم در صف تولید و استفاده قرار گرفته است. دیگچه مسی هم جنبه کاربردی دارد و هم به عنوان تزئین می توان آن را در بوفه آشپزخانه جای داد.

انواع گلدان مسی
انواع گلدان مسی

گلدان مسی، یکی از انواع ظروف مسی مختلف

یکی از مزایای بی نظیر ظروف مسی هم کابردی و هم تزئینی بودن آنهاست . یکی از این ظروف گلدان مسی است که در تزئین دکوراسیون منزل نقش بسزایی دارد . این گلدان در طرح و نقش های مختلف ساخته اند که بسیار زیبا و شیک هستند و به خانه شما جلوه جذابی میبخشند.

میز مسی
میز مسی

میز خاطره مسی

در گوشه دنجی از هر خانه ایرانی جای میز خاطره خالی است. میز خاطره مسی برای گذاشتن  عکس افرادی را که دوست دارید و می خواهید که یاد روزهای خوب را نگه دارید. با این میز محکم و دائم العمر می توانید برای همیشه تصویر عزیزانتان را در یاد نگه دارید. حال اگر این میز خاطره جنس مسی و شیک داشته باشد زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر می نماید.

پیمانه مسی
بیلچه و پیمانه مسی

فرغون و بیلچه مسی

شاید برایتان پیش آمده که این فرغون و بیلچه مسی فانتزی را در جایی دیده اید برایتان بسیار به دلنشین باشد . این فرغون و بیلچه مسی علاوه بر جنبه دکوری در حیطه کاربردی نیز برای برداشتن چای و شکر و…. استفاده می شوند.

سینی میناکاری شده مسی
سینی میناکاری شده مسی

سینی مسی

یکی دیگر از انواع ظروف مسی مختلف سینی مسی میناکاری شده به همراه ست کامل آن است. این ظرف بسیار مناسب دکور و خوش درخشیدن در میهمانی ها و نیز کاربرد برای سینی چای و…. است .

دیگچه مسی
دیگچه مسی

دیگچه مسی

دیگچه مسی یکی دیگر از ظروف مسی آشپزخانه است که بسیار پرکاربرد بوده است . از این علاوه بر ظاهر زیبای آن برای پذیرایی از میهمان های خاص خود می توانید از این ظرف استفاده نمایید.

از این پس منزل خود را با ظروف مسی تزئین نمایید

حال که با انواع ظروف مسی از جمله دکوری و کاربردی آشنا شدید احتنمال اینکه دلتان بخواهد که یکی یا همه این ظروف داشته باشید زیاد است. شما با خرید این ظروف علاوه بر زیبایی بخشیدن به خانه هایتان کمک شایانی به تولیدکنندگان داخلی کشورمان ایران می نمایید. تا انگیزه آنان برای تولید محصولات با کیفیت تر بیشتر شود. همچنین سعی کنید در هنگام خرید توجه کافی را داشته باشید و از برند های معروف خرید کنید .

فروشگاه اینترنتی مسنجان اولین و برترین فروشگاه صنایع دستی از جمله ظروف مسی به هموطنان عزیز خود خدمت رسانی می نماید. انواع ظروف مسی از جمله قابلمه و قاشق و چنگال و دیس و پارچ و… در این فروشگاه قابل خرید است. این محصولات با بهترین کیفیت و اصالت در فروشگاه مسنجان قابل خزیداری هستند. این ظروف مسی در زادگاه اصلی مس (زنجان) با بهترین ظرافت و زیبایی تولید می شوند . برای خرید ظروف مسی متنوع مثل کشکول مسی، پارچ مسی، سینی مسی، میوه خوری مسی و… به وبسایت mesenjan.com و یا دایرکت اینستاگرام  مراجعه کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.